6 Ocak 2019 Pazar

Suriyeli Azgın Kadın

Merhabalar, Biliyorsunuz artık heryer suriyeli dolu: ) Bir yandan kötü olsada Benim gibi sikiciler için çok iyi oldu.. Uzun süredir takip ettiğim dul bir bayanla.. Sınırsı zşekilde hertürlü pozisyondan vuruşuyoruz! Türk kızları gibi egoları yok! Paraya muhtaçlar . Balkonda oturduğum sırada kapının önüne çıktı. Onunla bahsetmek amacıyla seslendim ve yarım yamalak Türkçe biliyordu. Konuşmamızın sonrasında iyice azdım. Onu eve çağırdım ve direk yukarıya geldi. Kapıyı açarak ne yapıyorsun sen dedim. Bir şey olmaz dedi ve içeriye girdi. Yollumuydu anlamadım ama onu odaya getirerek konuşmaya başladık. Tam yanına oturdum ve beraber sohbet etmemin sonrasında iyice azdım. Çok fena oldum sikim yere inmiyordu. İyice azdım ve yaklaşarak arkasını döndüğünde yaklaştım. Bana kafayı yaklaştırarak bana döndüğünde dudaklarına yapıştım. Sonra beni kafamdan tutarak öpüşmeye başladık. Ben derhal onun üzerindekileri çıkararak önümde domalttım. Elbiselerini üzerinden çıkardıktan sonra koca götü pazara çıktı. Fena bir götü vardı ve ona bakarken kendimden geçiyorum. Çok fenaydı ve ona hasta oldum. Götünü ilk başta yalamaya başladım ve sonrasında iyice tuhaflaştım. Kendimden atlattıktan sonra yarrağımı sıvazlayarak ona gösterdim. Ona göstermeyi sürdürmemin üstüne penisimi sıvazladım. Külotunu açtım ve amına löp diye soktum. Belinden tutarak süratli bir şekilde gidip gelmeye başladım. Değişik bir inleme sesi vardı ve konuşmasından anlamıyordum. Gide gele beni kendinden geçirdi. Hızlı bir şekilde gidip gelmemin üstüne fena durumda zevkten uçtum. Sonra yatağa uzanarak kucağıma çıkardım ve zıplatmaya başlamamın sonrasında boşaldım.
Kendimi bu kadar iyi ilk defa gördüm. Kucağımdan indirerek biraz yarrağımı yalatmak istedim. Ama o yalarken resmen öpüyor gibiydi. Çok fena yaladı ve bana sakso çekerek boşalttı. Beni boşaltmasının üstüne bir bacağını omzuma koyarak süratle amını sikmeye başladım. Hızımı alamayıp başını duvara çarptırdım. Zevkimi aldığımda derhal gönderdim. Her gün gelmeye başladı ve sike sike bir hal ettim ama yine doymadı.

4 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST JIGOLO MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar sexte mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum sadece bayanlar...... erkekler kesinlikle aramasın.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil

kart aidatı