27 Ocak 2019 Pazar

Liseli komşu kızı çok azgın her gün istiyor

Merhaba türk sex hikayeleri okurları, Üniversite öğrencisi 22 yaşında
genç bir erkeğim. Şehir dışında okuduğum için arada sırada
doğal olarak memlekete ailemi ziyaret etmeye geliyorum. Yılbaşından
önceki hafta da aynı böyle günlerden bir tanesi idi. Ailemi falan
gördükten sonra onlar biraz kafa dinlemek için tatile gittiler,
ben ise yalnız kaldım. Bir de komşumuzun dünya güzeli 18 yaşında
çıtır kızı var tabi, Buket…

Bana mesaj atmış o akşam, bira
aldığını gördüm afiyet olsun gelmişsin falan. Benim de kafa
güzel tabi biraz, gel beraber içelim evde kimse yok dedim.
Güleceğini ve kabul etmeyeceğini düşünüyordum. Bir süre sonra
olur falan demesi ile doğrusu şaşırdım. Onlarda da kimse yokmuş
ve herkes tatil modunda biz ise evlerde kalmıştık. Buket biraz
sonra geldi ve oturup bira içmeye başladık. Bir yandan da film
falan bakıyorduk. Çok güzeldi, kendimi ona bakmaktan
alıkoyamıyordum. Sevimli yüzünü geçtim, sıkı bir vücudu
vardı. İnce belli ve sıkı kalçası liseli çıtırlığı ile
birleştiği zaman ağzımın suları akıyordu adeta…

Her neyse alkol etkisini göstermeye
başladı elbette. Önce film izlerken yanaşmaya sonra da kucağıma
yatmaya başladı. Saçlarını okşuyordum, daha sonra samimiyet
iyice kudurmaya başladı. Bacaklarını okşuyordum, kalçasının
üzerinde gezen ellerim vardı. Bir yanda doğruldu ve dudaklarımı
öpmeye başladı. Arzu dolu dakikalar o an başladı. Soyundurdum,
çıtır bedeninde her yerde gezinen dilim bir göğüslerine bir
bacaklarına sonra da bal kutusu amcığına gidiyordu. Tertemiz
kokuyor, tüysüzdü…
Kendine baktığı belliydi. Bakireyim dedi.
Onun için sadece anal yapıyorum. Hay hay benim için daha iyi dar
anal seks benim için her zaman daha çekici olmuştur. Domalttım
kızı kalçasına vura vura götünü sikmeye başladım. Daha önce
götten verdiği belliydi komşu kızının, ben gidip gelirken
kendisi de kalçasını iyice sıkıyor ve dolandırmaya başlıyor
en derinlerimde… O günden sonra sevgili olmadık belki ama seks
arkadaşı haline geldik. Kendisi ile hala görüşüyorum ve doğrusu
bu işten oldukça mutluyum. Çıtır sevgilimin götünü genişletip
yeterli zevki alınca başka Çıtırlarla buluşacağım.

13 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  3. Instagram : goktuhan_06 Ankara ve çevresi yaş 30 tanışmak isteyen bayanlar mesaj atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Instagram : goktuhan_06 Ankara ve çevresi yaş 30 tanışmak isteyen bayanlar mesaj atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. sadece bayanlar arayın muhabbet edelim 05529396922

    YanıtlaSil
  6. 0553 841 31 69 İstanbul Anadolu yakası gizlilik ve saygı sonra sex ara pişman olmazsın

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar sexte mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum sadece bayanlar...... erkekler kesinlikle aramasın.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  10. K.maras ve çevresinden gizlilik ve güven içinde görüşmek isteyen bayanlar 0551 186 36 57

    YanıtlaSil
  11. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  12. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  13. Selam İstanbul murat ben sex fantazi kaçamak heyecan ve daha fazlası gecelik ilişki arayan bayanlar bekliyorum nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil

kart aidatı